imagine de pornire

imagine de pornire

luni, 1 februarie 2021

Planul de lucru al Consiliului de administrație și al Consiliului profesoral pentru anul de studii 2020-2021

 

Activitatea consiliului de administraţie

Obiectiv specific: Implicarea tuturor factorilor decizionali în depistarea, gestionarea şi soluţionarea problemelor  identificate la nivel de comunitate  şcolară.

Nr.d/o

Acțiuni

Termene de realizare

Responsabili

Indicatori de performanță

Forma de totalizare

Mențiuni

1

Şedinţa I .

1.Apobarea Regulamentului de organizare și funcționare a gimnaziului reactualizt pentru anul 2020-2021

2. Aprobarea Planului-cadru pentru anul de

studii 2020-2021

3.Aprobarea orarului sunetelor

4. Aprobarea statelor de personal

5. Reactualizarea Fișelor de post

6. Despre crearea cxondițiilor optime pentru anul de studii 2020-2021,

7.Aprobarea Raporului de autoevaluare privind pregătirea  pentru redeschiderea instituției în anul de învățământ.

8.Aprobarea Planului de desfășurare a  curățeniei

9.Raport despre efectuarea repoarației capitale a sistemului de preluare a aperlor pluviale

august

 

Novac Elena, director

Bîrnaz Svetlana,

 director adjunct

 

Novac Elena, director

Asistentul medical

Sunt aprobate documentele de

bază pentru funcționarea

instituției.

 

 

 

Toți elevii din district sunt

școlarizați

Informație

 

2

Şedinţa II.

1. Şcolarizarea elevilor.Stabilirea listelor elevilor după categorii. Înscrierea elevilor în clasa I.

2. Asigurarea   elevilor  cu manuale

3.. Aprobarea orarului de bază, a orelor opţionale, cercurilor şi a secţiilor sportive,graficului de serviciu a cadrelor didactice/de conducere.

4. Aprobarea/reactualizarea  Regulamantului de funcționare a bibliotecii școlare.

5.Cu privire la sărbătoarea zilei elevului

6. Cu privire la unele acțiuni de prevenire și combatere a fenomenului colectărilor plăților informale în sistemul educațional.

7. Cu privire la realizarea reparației capitale

8. Cu privire la Circulara cu privire la admiterea elevilor în instituție.

septembrie

Novac Elena, director

 

Cadrele didactice

 

Bibliotecarul

 

Bîrnaz Svetlana,

 director adjunct

 

Novac Elena, director

 

Elevii nu absentează făfă motiv iar notarea este obiectivă și ritmică

Cadrele didactice dispun de proiectare de lungă durată

Este aprobat planul- cadru

Informație

 

3

Şedinţa III.

1.Dezbaterea şi aprobarea proiectului de buget.

2.Raport despre executarea bugetului pe 9 luni ale anului 2020, alimentaţia elevilor claselor I-IV.

3.Menţinerea regimului sanitar-igienic,

controlul respectării normelor sanitare şi igienice a gimnaziului în condițiile de pandemie, pregătirea gimnaziului către sezonul rece.

4. Monitorizarea elaborării proiectelor de lungă durată la disciplina, consiliere și dezvoltare personală și a conducătorilor de cerc – accente pe implimentarea curricumului centrat pe competențe, inclusiv analiză și propuneri de eficientizare.

5. Catalogul şcolar – document de rigoare. Respectarea Instrucţiunii privind completarea documentaţiei şcolare (cataloage, dosare,)

octombrie

Novac Elena, director

Furtuna Silvia, contabil

Fortuna Valentina, asistentul medical

Ciumac Angela,

șef gosp

Cadrele didactice

Novac Elena, director

Bîrnaz Svetlana,

 director adjunct

 

Este aprobat proiectul de

buget

 

Instituția este pregătită pentru sezonul rece

 

Cadre didactice încadrate în activitatea didactică.

Documentația școlară se completează conform instrucțiunilor

Informație

 

4

Şedinţa IV .

1. Totalurile concursului "Pedagogul anului".

2. Realizarea activităţilor conform  Lunarului cunoştinţelor juridice

(delicvenţa juvenilă ).

3.CC.Instrucțiunea privind managementul

temelor pentru acasă în  învățământul primar și gimnazial: continuitate și racordare la

curricula 2019.

4. Reușita școlară a elevilor. Calitatea

evidenţei frecvenţei elevilor la lecţii.

Prevenirea abandonului şi eşecului şcolar.

noiembrie

Bîrnaz Svetlana,

 director adjunct

Bologa Veronica, director adjunct Educație

Novac Elena, director

Bîrnaz Svetlana,

 director adjunct

Bologa Veronica, dir adj Educație

Se respectă legislația referitor

la alimentația elevilor din

ciclul primar.

Există Raportul privind

rezultatele semestrului I

Informație Control Complex

 

5

Şedinţa V.

1.  Raport privind situația la învățătura, absenteism, abandon școlar la sfârșitul semestrului I-îi. Analiză. Obiective pentru semestrul II.

2. Raport despre activitatea comisiilor

Metodice

3.Raport  ANET.

4. Control personal a TS la disciplinile

 l.engleză și ed. fizică

decembrie

Novac Elena, director

Novac Elena, director

Bîrnaz Svetlana,

 director adjunct

Bologa Veronica, director adjunct Educație

Este stabilit lotul olimpic

Există Raportul  despre activitatea CDS.

Se respectă disciplina de muncă și cerinţele stipulate în

fişa postului

Informație

 

6

Şedinţa VI.

1.Raport despre executarea bugetului pentru anul bugetar 2020. Calitatea alimentaţiei

elevilor în sem.I

2. Totalurile concursurilor şcolare pe discipline de studiu .

3.Raport despre activitatea CDS, pe domenii de activitate, probleme, analiză, căi de soluționare

4. Control personal: Evaluarea personalului

nedidactic – îndeplinirea atribuțiilor de serviciu

conform fișei postului.Informație  despre 

disciplina de muncă,respectarea cerinţelor

 stipulate în fişa postului

ianuarie

Bîrnaz Svetlana,

 director adjunct

 

 

Novac Elena, director

Novac Elena, director

 

Pedagogizarea părinților are un impact pozitiv în educarea

elevilor

Informație

 

7

Şedinţa VII .

1. Raport despre realizarea activităților cu

părinții. Adunările de clasă și

generale.

2.Respectarea cadrului legal prevăzut de Plan-cadru, a Codului de etică profesională

3 Control personal: Monitorizarea respectării cerințelor  de igienizare de către personalul auxiliar în condiție de pandemie.

februarie

Novac V., mentor

Bologa V., director adjunct Educație

Novac Elena, director, Consiliul de etică

Fortuna Valentina, as. medical

Analiza utilizării bazei

didactice, impactul asupra

calității instruirii

Informație

 

8

Şedinţa VIII .

1Eficiența .utilizarii  materialelor didactice,TIC,.în cadrul activităților educaționale

2. Activitatea biblio. Parteneriat bibliotecr-cadre didactice

3. Aplicarea Nomenclatorului documentației școlare.

martie

Novac Elena,

 Director,cadrele didactice

 

Novac E.,director

 

Informație

 

9

Şedinţa IX.

1. Raport despre rezultatele simulării

evaluării finale pe cicluri de şcolaritate.

Concluzii. Obiective trasate.

2.Raport despre implementarea proiectelor.

3.  Performanţele  elevilor şi profesorilor în cadrul  olimpiadelor raionale, concursurilor, competiţiilor sportive.

4. CR:Impactul orelor opționale, cercurilor și secțiilor sportive:succese și probleme

aprilie

Bîrnaz Svetlana,

 director adjunct

 

Novac E.,director

Cadrele didactice

Bologa Veronica, director adjunct Educație

.

Informație

 

10

Şedinţa X.

1. Diagnosticarea doleanţelor elevilor şi părinţilor referitor la   orele opţionale, cercuri şi secţii sportive în gimnaziu.

2.CR Dezvoltarea personală “Portofoliul personal de dezvoltare- accent pe evaluarea autentică”.

3. Cu privire la organizarea reparaţie cosmetice şi pregătirea instituţiei de învăţământ pentru noul an de studii.

4. Organizarea odihnei de vară a elevilor

5.  Raportul privind situația la învățătura și

purtare la sfârșitul semestrului al II-lea.

mai

 

Bîrnaz Svetlana,

 director adjunct

Directorul adjunct

educație

Ciumac Angela,

șef gosp

Directorul adjunct

educație

Novac E.,director

 

Există opinia elevilor,

exprimată prin cereri.

Evaluarea predării

disciplinei

Dezvoltare personală

Evaluarea sării clădirii

 

Aprobarea Raportului

Informație

 

 

 

 

 

 

 

Raport

 

11

Şedinţa XI.

1. Odihna de vară a elevilor

2.Organizarea reparației curente. Reparații

capitale

3.Respectarea normelor metodologice şi

curriculare, codului de etică profesională

iunie

Contabilul instituției

Directorul,

intendentul

 

Informație

 

12

Şedinţa XII.

1.Îndeplinirea bugetului pentru semestrul I al anului bugetar 2021

2. Calitatea pregătirii instituției către noul an de studii. Probleme. Soluții.

iulie

Novac E.,director

Ciumac Angela,

șef gosp

 

Informație

 

 


Activitatea consiliului pedagogic

Obiectiv specific: Dezvoltarea procesului participativ şi asigurarea transparenţei decizionale în domeniul educaţional

Nr.d/o

Acțiuni

Termene de realizare

Responsabili

Indicatori de performanță

Forma de totalizare

Mențiuni despre realizare

1

1. Bilanţul  activităţii  colectivului profesoral  în anul de studii 2019- 2020  şi  stabilirea obiectivelor pentru anul de studii 2020-2021 .

2.Aprobarea  secretarului Consiliului profesoral  .

3. Dezbaterea Planului managerial de activitate al instituţiei pentru anul de studii 2020-2021.

4.Aprobarea problemei de studiu –proeictul activităților pentru    anul I .

5.Dezbaterea şi aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Gimnaziului,

Standardele de competenţă profesională ale cadrelor didactice din învăţământul general.

6. Aprobarea  Regimului unic ortografic .

7. Cu privire la aprobarea Regulamentelor  concursurilor şi activităţilor extraşcolare.

8. Aprobarea orelor opţionale, cercurilor şi secţiilor sportive.

9. Aprobarea Comisiilor Metodice  şi a şefilor Comisiilor  Metodice  .

10 Aprobarea responsabilului de formare continuă şi atestare, a coordonatorului  de prevenire ANET.

11. Aprobarea comisiilor: multidisciplinară, a Grupului de Lucru Intraşcolar , comisia pentru drepturile copilului.

12. Aprobarea CEAC, aprobarea criteriilor de evaluare a cadrului didactic .

13. Cu privire la studierea   şi generalizarea experienţei relevante.

14. Aprobarea mentorului cadrelor didactice debutante şi diriginţi 

15. Training Politica de protecție a copilului

16. Reactualizarea Politicii de protecție a copilului

august

 

Novac Elena, director

 

Bîrnaz Svetlana,

dir.-adj. Instr.

 

Novac Elena, director

 

 

 

Donici Lucia, prof.

Lb. și lit. română 

Bîrnaz Svetlana

 dir.-adj. Instr.

 

Novac Elena, director

 

Novac Elena, director

 

Bîrnaz Svetlana

dir.-adj. Instr.

 

Bîrnaz Svetlana

dir.-adj. Instr.

Bîrnaz Svetlana

dir.-adj. Instr.

Novac Elena, director

 

Sunt stabilite obiectiv

ele pentru anul de

 studii 2019-

2020

Există Regulamentului de organizare și funcționare a Gimnaziului

 

 

Există regulamentele concursurilor școlare

 

 

 

Funcționează comisiile: multidisciplinară, a Grupului de Lucru Intraşcolar , comisia pentru drepturile copilului.

 

Cadrele didactice sunt formate în domeniul Politicii de protecție a copilului.

 

Informație

 

2

1.Organizarea şi desfăşurarea  procesului de atestare a  cadrelor didactice

2. Aprobarea PEIurilor și Curiculele modificate  pentru elevii cu CES

3. Cu referire la interzicerea colectărilor ilicite de bani.

septembrie

Administrația instituției

Cadrele didactice

Josan Diana

Bîrnaz Svetlana

dir.-adj. Instr.

Cadre didactice

 încadrate în

procesul de atestare.Rezultate

bune a procesului educaţional

Respectarea inst

Informație

 

3

1.CT Activități de consolidare/ aprofundare, recuperare a curricula disciplinare realiuzată în perioada învățării la distanță în martie –mai.2020. Analiza progresului scolar în baza evaluărilor  initiale

2.Raport despre prevenirea absenteismului/

abandonului școlar la nivel de fiecare clasă.

3.CT.Oformarea și menținerea în ordine a dosarelor

personale ale elevilor de la toate treptele de

 învățământ.

octombrie

BÎRNAZ Svetlana, director adjunct Instruire

 

Bologa Veronica

 

 

Diriginții

 

 

 

Cadrele didactice

cunosc Tehnici

de susținere în

formarea abilităților

interpersonale în

contexte variate.

Informație

 

4

1.Atilier de formare Traing,,Managementul  implement[rii calitative a curriculumului, ediția 2019 prin utilizarea eficientă

 a platformelor online în procesul educațional”

2. Organizarea olimpiadelor şi concursurilor şcolare la

 nivel  de instituţie 

noiembrie

Dir. adj. Instruire

Cadrele didactice

Respectarea cerințelor la

 realizarea evaluărilor. Realizarea Matricei de specificații

Informație

 

5

1. Generalizarea și promovarea experienței avansate  -Novac Valentina.

2. CT Eficiența utilizarii  TIC-ului în cadrul orelor

din ciclul primar,  ca un mijloc de asigurare a

calității educației

Masă rotundă:Impactul aplicării metodelor și

tehnicilor de evaluare asupra calității instruirii

decembrie

Bîrnaz Svetlana

dir. adj. Instruire

 

Cadrele didactice

Selectarea lotului olimpic

pentru participare la

olimpiadele raionale

Cadrele didactice

implementează Metodologia

ECD

Informație

 

6

1.Informaţie despre  rezultatele  procesului educaţional pentru semestrul I.

2.CS:Activitate de ludoterapie

3.Seminar-teoretico-practic,,Testul docimologic –instrument de evaluare’’

 

ianuarie

Bîrnaz Svetlana

dir. adj. Instruire

 

Cadrele didactice

Totalurile semestrului I

Elevii utilizează TIC-ul la

disciplinele geografia și istoria

Informație

 

7

1. Raport despre procesul de formare   continuă a

 cadrelor didactice   în instituţie  .

2. Totalurile  olimpiadelor  şi   concursurilor 

 şcolare  .

3.CT: ,, Monitorizarea managementului implementării calitative a Curriculumului 2019 ”, referitor la sănătate, siguranță și protecție în mediul școlar, participare

democratică, incluziune.

4.Masă rotundă:,,Proiectul parte componentă a curriculumului 2019-experiență , probleme , soluții”

februarie

Bîrnaz Svetlana

dir. adj. Instruire

 

 

 

 

 

Novac Elena,director

 

Cadrele didactice

Cadre didactice

formate odată

la 3 ani

Aplic. în practică a curric.2019,

referitor  la sănătate, siguranță și protecție în mediul școlar, participare

democratică, incluziune.

Implementarea metodei

 Proiect- experiență ,

probleme , soluții

Informație

 

8

1CR: Monitorizarea implementării ECD în clasele a V-VIII la disciplinile: EPS(V-VI), Ed. muzicală(V-VIII), ed. plastică(V-VII), ed. tehnologică(V-IX). Ed. fizică (V-IX).

2.CT:Monitorizarea implementării Currculumului

2019  disciplinile profil real.

3.Experiența avansată a dmnei parasii Tatiana, înv. clasele primare

4.Trainig,, Aspecte metodologice privind formarea competenței de formulare a problemelor de matematică

martie

Bîrnaz Svetlana

dir. adj. Instruire

 

 

Novac Valentina,

șef. Cm

 

Cadrele didactice

 

Cadrele didactice

aplică

Instrucțiunii Managementul

 temelor pentru acasă din

 ciclul primarși gimnazial

Cadre didactice cunosc și aplică diverse forme și metode de evaluare

Schimb de experiență

Informație

 

9

1.Totalurile  activităţii de atestare a cadrelor

didactice în anul destudii   2018-2019.

2.Analiza  evaluării în complex a  elevilor claselor

a IV-a   şi  a  IX-a. Stabilirea nivelului  de  

pregătire a elevilor pentru susţinerea testărilor

naţionale  şi a    examenelor de absolvire a

treptei gimnaziale

3. Training: Mediul de creare /administrare

rulare a unui test  în mediul online.

aprilie

Novac Elena-director

Bîrnaz Svetlana

dir. adj. Instruire

 

Este finalizată

atestarea

cadrelor didactice

pentru

2018-2019

Informație

 

10

1.  Despre promovarea  elevilor  claselor.I-IV, V- IX  şi admiterea la ex  de absolvire a gim.a elevilor claselor a  IX-a

2 . Evaluarea  documentaţiei şcolare.

3.Raport anual despre activitatea  instituţiei  

4.Raport  despre   activitatea  educativă  şi Rapoatul  ANET .

mai

Bîrnaz Svetlana

dir. adj. Instruire

Novac Elena-director

Bologa Veronica

 dir. adj.Educație

Toți elevii sunt

promovați în

 clasa următoare, iar

elevii clasei a IX-a

sunt admiși la

examene.

Informație

 

 

Raport

 

11.

1.Cu  privire  la rezultatele examenelor de  absolvire a

 învăţământului gimnazial

Iunie-iulie

Directorul inst.

Dir .adj   Instruire

Sunt totalurile rezultatelor examenelor

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu