Activitatea consiliului de administraţie
Obiectiv specific: Implicarea tuturor factorilor decizionali în
depistarea, gestionarea şi soluţionarea problemelor identificate la nivel de comunitate şcolară.
Nr.d/o |
Acțiuni |
Termene de realizare |
Responsabili |
Indicatori de
performanță |
Forma de
totalizare |
Mențiuni |
1 |
Şedinţa I . 1.Apobarea Regulamentului de organizare și funcționare a gimnaziului
reactualizt pentru anul 2020-2021 2. Aprobarea Planului-cadru pentru anul de studii 2020-2021 3.Aprobarea orarului sunetelor 4. Aprobarea statelor de personal 5. Reactualizarea Fișelor de post 6. Despre crearea cxondițiilor optime pentru anul de studii 2020-2021, 7.Aprobarea Raporului de autoevaluare privind
pregătirea pentru redeschiderea
instituției în anul de învățământ. 8.Aprobarea Planului de desfășurare a curățeniei 9.Raport despre efectuarea repoarației capitale
a sistemului de preluare a aperlor pluviale |
august |
Novac Elena, director Bîrnaz
Svetlana, director adjunct Novac Elena, director Asistentul medical |
Sunt aprobate
documentele de bază pentru
funcționarea instituției. Toți elevii
din district sunt școlarizați |
Informație |
|
2 |
Şedinţa II. 1. Şcolarizarea elevilor.Stabilirea listelor elevilor după categorii.
Înscrierea elevilor în clasa I. 2. Asigurarea
elevilor cu manuale 3.. Aprobarea orarului de bază, a orelor
opţionale, cercurilor şi a secţiilor sportive,graficului de serviciu a
cadrelor didactice/de conducere. 4. Aprobarea/reactualizarea
Regulamantului de funcționare a bibliotecii școlare. 5.Cu privire la sărbătoarea zilei elevului 6. Cu privire la unele acțiuni de prevenire și
combatere a fenomenului colectărilor plăților informale în sistemul
educațional. 7. Cu privire la realizarea reparației capitale 8. Cu privire la Circulara cu privire la
admiterea elevilor în instituție. |
septembrie |
Novac Elena, director Cadrele
didactice Bibliotecarul Bîrnaz
Svetlana, director adjunct Novac Elena, director |
Elevii nu
absentează făfă motiv iar notarea este obiectivă și ritmică Cadrele
didactice dispun de proiectare
de lungă durată Este aprobat
planul- cadru |
Informație |
|
3 |
Şedinţa III. 1.Dezbaterea şi aprobarea
proiectului de buget. 2.Raport despre
executarea bugetului pe 9 luni ale anului 2020, alimentaţia
elevilor claselor I-IV. 3.Menţinerea regimului sanitar-igienic, controlul respectării normelor sanitare şi
igienice a gimnaziului în condițiile de pandemie, pregătirea gimnaziului către
sezonul rece. 4. Monitorizarea
elaborării proiectelor de lungă durată la disciplina, consiliere și
dezvoltare personală și a conducătorilor de cerc – accente pe implimentarea
curricumului centrat pe competențe, inclusiv analiză și propuneri de
eficientizare. 5. Catalogul şcolar – document de rigoare.
Respectarea Instrucţiunii privind completarea documentaţiei şcolare
(cataloage, dosare,) |
octombrie |
Novac Elena, director Furtuna Silvia, contabil Fortuna Valentina, asistentul medical Ciumac
Angela, șef gosp Cadrele
didactice Novac Elena, director Bîrnaz
Svetlana, director adjunct |
Este aprobat
proiectul de buget Instituția este
pregătită pentru sezonul rece Cadre didactice
încadrate în activitatea didactică. Documentația
școlară se completează conform instrucțiunilor |
Informație |
|
4 |
Şedinţa IV . 1. Totalurile concursului "Pedagogul
anului". 2. Realizarea activităţilor conform Lunarului cunoştinţelor juridice (delicvenţa juvenilă ). 3.CC.Instrucțiunea privind managementul temelor
pentru acasă în învățământul primar și
gimnazial: continuitate și racordare la curricula 2019. 4. Reușita școlară a elevilor. Calitatea evidenţei frecvenţei
elevilor la lecţii. Prevenirea abandonului şi
eşecului şcolar. |
noiembrie |
Bîrnaz
Svetlana, director adjunct Bologa
Veronica, director adjunct Educație Novac Elena, director Bîrnaz Svetlana, director adjunct Bologa
Veronica, dir adj Educație |
Se respectă
legislația referitor la
alimentația elevilor din ciclul
primar. Există
Raportul privind rezultatele
semestrului I |
Informație
Control Complex |
|
5 |
Şedinţa V. 1. Raport privind situația la
învățătura, absenteism, abandon școlar la sfârșitul semestrului I-îi. Analiză. Obiective pentru semestrul II. 2. Raport despre activitatea comisiilor Metodice 3.Raport ANET. 4. Control personal a TS la disciplinile l.engleză și ed. fizică |
decembrie |
Novac Elena, director Novac Elena, director Bîrnaz
Svetlana, director adjunct Bologa
Veronica, director adjunct Educație |
Este stabilit
lotul olimpic Există Raportul despre activitatea CDS. Se respectă
disciplina de muncă și
cerinţele stipulate în fişa postului |
Informație |
|
6 |
Şedinţa VI. 1.Raport despre executarea
bugetului pentru anul bugetar 2020. Calitatea alimentaţiei elevilor în sem.I 2. Totalurile concursurilor şcolare pe discipline de studiu . 3.Raport despre activitatea CDS, pe domenii de activitate, probleme,
analiză, căi de soluționare 4. Control personal: Evaluarea personalului nedidactic – îndeplinirea atribuțiilor de serviciu conform fișei postului.Informație despre disciplina de
muncă,respectarea cerinţelor stipulate în fişa postului |
ianuarie |
Bîrnaz
Svetlana, director adjunct Novac Elena, director Novac Elena, director |
Pedagogizarea
părinților are un impact pozitiv în educarea elevilor |
Informație |
|
7 |
Şedinţa VII . 1. Raport
despre realizarea activităților cu părinții.
Adunările de clasă și generale. 2.Respectarea cadrului legal prevăzut de
Plan-cadru, a Codului de etică profesională 3 Control personal: Monitorizarea respectării cerințelor de igienizare de către personalul auxiliar
în condiție de pandemie. |
februarie |
Novac V., mentor Bologa V.,
director adjunct Educație Novac Elena, director, Consiliul de etică Fortuna Valentina, as. medical |
Analiza
utilizării bazei didactice,
impactul asupra calității instruirii |
Informație |
|
8 |
Şedinţa VIII . 1Eficiența .utilizarii materialelor didactice,TIC,.în cadrul
activităților educaționale
2.
Activitatea biblio. Parteneriat bibliotecr-cadre didactice 3.
Aplicarea Nomenclatorului documentației școlare. |
martie |
Novac Elena, Director,cadrele didactice Novac E.,director |
|
Informație |
|
9 |
Şedinţa IX. 1. Raport despre rezultatele simulării evaluării
finale pe cicluri de şcolaritate. Concluzii.
Obiective trasate. 2.Raport despre implementarea proiectelor. 3. Performanţele elevilor şi profesorilor în cadrul olimpiadelor raionale, concursurilor,
competiţiilor sportive. 4. CR:Impactul orelor opționale, cercurilor și secțiilor sportive:succese și
probleme |
aprilie |
Bîrnaz
Svetlana, director adjunct Novac E.,director Cadrele
didactice Bologa
Veronica, director adjunct Educație |
. |
Informație |
|
10 |
Şedinţa X. 1. Diagnosticarea doleanţelor elevilor şi
părinţilor referitor la orele
opţionale, cercuri şi secţii sportive în gimnaziu. 2.CR Dezvoltarea
personală “Portofoliul
personal de dezvoltare- accent pe evaluarea autentică”. 3. Cu privire la organizarea reparaţie cosmetice şi pregătirea
instituţiei de învăţământ pentru noul an de studii. 4.
Organizarea odihnei de vară a elevilor 5. Raportul privind situația la învățătura și purtare la
sfârșitul semestrului al II-lea. |
mai |
Bîrnaz
Svetlana, director adjunct Directorul
adjunct educație Ciumac
Angela, șef gosp Directorul
adjunct educație Novac E.,director |
Există opinia
elevilor, exprimată
prin cereri. Evaluarea
predării disciplinei Dezvoltare
personală Evaluarea sării
clădirii Aprobarea
Raportului |
Informație Raport |
|
11 |
Şedinţa XI. 1. Odihna de
vară a elevilor 2.Organizarea
reparației curente. Reparații capitale 3.Respectarea normelor
metodologice şi curriculare, codului de etică profesională |
iunie |
Contabilul
instituției Directorul, intendentul |
|
Informație |
|
12 |
Şedinţa XII. 1.Îndeplinirea
bugetului pentru semestrul I al anului bugetar 2021 2. Calitatea
pregătirii instituției către noul an de studii. Probleme. Soluții. |
iulie |
Novac E.,director Ciumac
Angela, șef gosp |
|
Informație |
|
Activitatea consiliului pedagogic
Obiectiv specific: Dezvoltarea procesului participativ şi
asigurarea transparenţei decizionale în domeniul educaţional
Nr.d/o |
Acțiuni |
Termene de
realizare |
Responsabili |
Indicatori de
performanță |
Forma de
totalizare |
Mențiuni despre
realizare |
1 |
1.
Bilanţul activităţii colectivului profesoral în anul de studii 2019- 2020 şi
stabilirea obiectivelor pentru anul de studii 2020-2021 . 2.Aprobarea secretarului Consiliului profesoral . 3. Dezbaterea
Planului managerial de activitate al instituţiei pentru anul de studii
2020-2021. 4.Aprobarea
problemei de studiu –proeictul activităților pentru anul I . 5.Dezbaterea şi
aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Gimnaziului, Standardele de
competenţă profesională ale cadrelor didactice din învăţământul general. 6.
Aprobarea Regimului unic ortografic . 7. Cu privire
la aprobarea Regulamentelor
concursurilor şi activităţilor extraşcolare. 8. Aprobarea
orelor opţionale, cercurilor şi secţiilor sportive. 9. Aprobarea
Comisiilor Metodice şi a şefilor Comisiilor Metodice
. 10 Aprobarea
responsabilului de formare continuă şi atestare, a coordonatorului de prevenire ANET. 11. Aprobarea
comisiilor: multidisciplinară, a Grupului de Lucru Intraşcolar , comisia
pentru drepturile copilului. 12. Aprobarea
CEAC, aprobarea criteriilor de evaluare a cadrului didactic . 13. Cu privire
la studierea şi generalizarea
experienţei relevante. 14. Aprobarea
mentorului cadrelor didactice debutante şi diriginţi 15. Training “Politica de protecție a copilului” 16. Reactualizarea Politicii de protecție a
copilului |
august |
Novac Elena,
director Bîrnaz
Svetlana, dir.-adj.
Instr. Novac Elena,
director Donici Lucia,
prof. Lb. și lit.
română Bîrnaz
Svetlana dir.-adj. Instr. Novac Elena,
director Novac Elena,
director Bîrnaz
Svetlana dir.-adj.
Instr. Bîrnaz
Svetlana dir.-adj.
Instr. Bîrnaz
Svetlana dir.-adj.
Instr. Novac Elena,
director |
Sunt
stabilite obiectiv ele pentru
anul de studii 2019- 2020 Există
Regulamentului de organizare și funcționare a Gimnaziului Există
regulamentele concursurilor școlare Funcționează
comisiile:
multidisciplinară, a Grupului de Lucru Intraşcolar , comisia pentru
drepturile copilului. Cadrele
didactice sunt formate în domeniul Politicii de protecție a copilului. |
Informație |
|
2 |
1.Organizarea şi desfăşurarea
procesului de atestare a
cadrelor didactice 2. Aprobarea PEIurilor și Curiculele modificate pentru elevii cu CES 3. Cu
referire la interzicerea colectărilor ilicite de bani. |
septembrie |
Administrația
instituției Cadrele
didactice Josan Diana Bîrnaz
Svetlana dir.-adj.
Instr. |
Cadre
didactice încadrate în procesul de
atestare.Rezultate bune a
procesului educaţional Respectarea inst |
Informație |
|
3 |
1.CT Activități de consolidare/ aprofundare, recuperare a curricula
disciplinare realiuzată în perioada învățării la distanță în martie
–mai.2020. Analiza progresului scolar în baza evaluărilor initiale 2.Raport
despre prevenirea absenteismului/ abandonului
școlar la nivel de fiecare clasă. 3.CT.Oformarea
și menținerea în ordine a dosarelor personale ale
elevilor de la toate treptele de învățământ. |
octombrie |
BÎRNAZ
Svetlana, director adjunct Instruire Bologa
Veronica Diriginții |
Cadrele
didactice cunosc Tehnici de susținere
în formarea
abilităților interpersonale
în contexte
variate. |
Informație |
|
4 |
1.Atilier de formare Traing,,Managementul implement[rii calitative a curriculumului,
ediția 2019 prin utilizarea eficientă a platformelor online în procesul
educațional” 2. Organizarea olimpiadelor şi
concursurilor şcolare la nivel
de instituţie |
noiembrie |
Dir. adj.
Instruire Cadrele
didactice |
Respectarea
cerințelor la realizarea evaluărilor. Realizarea Matricei
de specificații |
Informație |
|
5 |
1.
Generalizarea și promovarea experienței avansate -Novac Valentina. 2. CT Eficiența
utilizarii TIC-ului în cadrul orelor din ciclul
primar, ca un mijloc de asigurare a calității
educației Masă rotundă:Impactul
aplicării metodelor și tehnicilor de evaluare asupra calității instruirii |
decembrie |
Bîrnaz
Svetlana dir. adj.
Instruire Cadrele
didactice |
Selectarea
lotului olimpic pentru
participare la olimpiadele
raionale Cadrele
didactice implementează
Metodologia ECD |
Informație |
|
6 |
1.Informaţie
despre rezultatele procesului educaţional pentru semestrul I. 2.CS:Activitate
de ludoterapie 3.Seminar-teoretico-practic,,Testul docimologic
–instrument de evaluare’’ |
ianuarie |
Bîrnaz
Svetlana dir. adj.
Instruire Cadrele
didactice |
Totalurile
semestrului I Elevii
utilizează TIC-ul la disciplinele
geografia și istoria |
Informație |
|
7 |
1. Raport
despre procesul de formare continuă a cadrelor didactice în instituţie . 2.
Totalurile olimpiadelor şi
concursurilor şcolare
. 3.CT:
,, Monitorizarea managementului implementării calitative a Curriculumului
2019 ”, referitor la sănătate, siguranță și protecție în mediul școlar, participare
democratică, incluziune. 4.Masă rotundă:,,Proiectul parte componentă a
curriculumului 2019-experiență , probleme , soluții” |
februarie |
Bîrnaz
Svetlana dir. adj.
Instruire Novac
Elena,director Cadrele
didactice |
Cadre
didactice formate odată
la 3 ani Aplic. în practică a curric.2019, referitor la sănătate,
siguranță și protecție în mediul școlar, participare democratică, incluziune. Implementarea metodei Proiect- experiență , probleme , soluții |
Informație |
|
8 |
1CR: Monitorizarea
implementării ECD în clasele a V-VIII la disciplinile: EPS(V-VI), Ed.
muzicală(V-VIII), ed. plastică(V-VII), ed. tehnologică(V-IX). Ed. fizică
(V-IX). 2.CT:Monitorizarea implementării Currculumului 2019 disciplinile profil real. 3.Experiența avansată a dmnei parasii Tatiana, înv. clasele primare 4.Trainig,, Aspecte metodologice privind formarea
competenței de formulare a problemelor de matematică” |
martie |
Bîrnaz
Svetlana dir. adj.
Instruire Novac
Valentina, șef. Cm Cadrele
didactice |
Cadrele
didactice aplică Instrucțiunii
Managementul temelor pentru acasă din ciclul primarși gimnazial” Cadre
didactice cunosc și aplică diverse forme și metode de evaluare Schimb de
experiență |
Informație |
|
9 |
1.Totalurile activităţii de
atestare a cadrelor didactice în anul destudii 2018-2019. 2.Analiza evaluării în complex a elevilor claselor a
IV-a şi a
IX-a. Stabilirea nivelului
de pregătire
a elevilor pentru susţinerea testărilor naţionale şi a
examenelor de absolvire a treptei
gimnaziale 3. Training: Mediul de creare /administrare rulare a unui
test în mediul online. |
aprilie |
Novac
Elena-director Bîrnaz
Svetlana dir. adj.
Instruire |
Este
finalizată atestarea cadrelor
didactice pentru 2018-2019 |
Informație |
|
10 |
1. Despre promovarea elevilor
claselor.I-IV, V- IX şi
admiterea la ex de absolvire a gim.a
elevilor claselor a IX-a 2 .
Evaluarea documentaţiei şcolare. 3.Raport
anual despre activitatea
instituţiei 4.Raport despre
activitatea educativă şi Rapoatul
ANET . |
mai |
Bîrnaz
Svetlana dir. adj.
Instruire Novac
Elena-director Bologa
Veronica dir. adj.Educație |
Toți elevii
sunt promovați în clasa următoare, iar elevii clasei
a IX-a sunt admiși
la examene. |
Informație Raport |
|
11. |
1.Cu privire
la rezultatele examenelor de
absolvire a învăţământului gimnazial |
Iunie-iulie |
Directorul
inst. Dir .adj Instruire |
Sunt
totalurile rezultatelor examenelor |
|
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu